Andorid Telefona Mail Gelmiyor Çözüldü


Android  işletim sistemli bir mobil cihaza mail kurulumu yaptıktan sonra eğer cihaza otomatik mail düşmüyorsa, senkronizasyon seçeneği kapatılmış olabilir.

Açmak için, hesap ayarlarının dışında, aşağıdaki işlemlerin de yapılması gerekebilir. Çünkü buradaki otomatik senkronizasyon kapalı ise, hesap ayarlarındaki açık olsa bile otomatik senkronizasyon gerçekleşmez.

1)      Ayarlar bölümünden “Veri Kullanımı” seçeneği seçilir.
2)      Seçenek tuşuna basılarak, karşılaşılan seçeneklerden “Verileri otomatik eşitleyin” seçeneği işaretlenir.





Google+'da Paylaş

Yazar Unknown

Yazar Hakkında bilgi yazılacak
    Blogger Yorumları

6 yorum:

  1. A510F telefonum var e posta otomatik düşmüyor.ben epostaya giriyorum gelen kutusunu aşagı doğru çekiyorum ekranı o zaman mesajlar dökülüyor onu nası çözebiliriz. Değiştirmediğim ayar kalmadı

    YanıtlaSil
  2. Aynı sorun bendede vardı.yukarda anlatıldığı şekilde veri kullanımını otomotik esitlemeyi açık yapınca düzeldi.

    YanıtlaSil
  3. Vermis oldugun bilgiler doğrultusunda e mail ve gmaillerim artık geliyor sagol emegine eline saglık

    YanıtlaSil
  4. note 8 de veri tasarrufunu kapatın mail gelsin mobilde arkadaşlar

    YanıtlaSil
  5. note 4 de böyle bir link bulamadim

    YanıtlaSil
  6. masa üstüne mail geliyor ancak cep telefonum gelmiyor

    YanıtlaSil